vineri, 12 martie 2010

Ce-si doresc femeile?

Neuronu 1: Stiu...dar pot nu pot sa zic

Neuronu 2:Nu vrei sa scrii despre asta

Sinapsa:Nu vreau sa scriu despre asta pentru ca nu-mi place sa debitez platitudini,pentru ca e tocmai perioada in care toata lumea e tentata sa scrie despre asta,ca si cum ar fi unica ocazie sa se mai ia in seama ce aduce o primavara in afara de ghiocei.Ce?Parfum de femeie...as zice eu ca sa nu fiu redundanta.

Si totusi imi rezolv disonanata cognitiva (adaugand cognitii consonante cu prima...) scriu pentru ca mi-a placut invazia de flori de pe strazi,pentru ca imi venea sa zambesc de fiecare data cand imi mai aparea in cale cate un domn caraghios cu 1,2 ,3 buchete de flori in brate,pentru ca am vazut multe chipuri fericite ,pentru ca am facut pe cineva mai fericit,pentru ca baietii s-au simtit impovarati, pentru ca fetele au avut motive de barfa, pentru ca unele s-au simtit mai bine iar altele mai prost... si scriu pentru ca a trecut.Ei dar cum se poate ca nici de ziua ta sa nu te simti bine? Nu te mai multumeste un buchet de flori? Un mesaj cu la multi ani? Un colac de toaleta cu cristale swarovski?...MOFTURI..ar zice unii; asa-s fiintele astea ciudate care cand ti-e lumea mai draga fac pe cimpanzeul abstract... mai bine sa nu incerci sa le intelegi pentru ca te chinui degeaba; oricum nu vei reusi niciodata.Desi astazi stiinta poate explica aproape orice, totusi niciun mare savant sau psiholog de exceptie nu a reusit sa afle ce-si doresc cu adevarat femeile.Daca si Freud a recunoscut ca paraseste lumea fara sa fi facut acesta mare descoperire, se poate ca intr-adevar acest mister imperisabil sa fie menit sa ramana dincolo de limitele gandirii masculine.De ce ? pentru ca ”Femeile sunt creaturi menite sa fie iubite nu intelese”O.W.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu